Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

No teda...moc hezke počtení, klobouk dolů

3 0
možnosti
VF

Palec . Ararat jsem viděla jen od Jerevanu, i tak je to majestát. Můj tatínek by se trochu neuctivě zeptal, co jste tam hledali, já před vámi všemi smekám.

0 0
možnosti
RP

Mě se líbí to vaše..malý kopec 3537m. Jednou jsme letěli nad tou oblastí ve dne, ze zhora byla krajina nekonečná, užasná. V Turecku jsme byli hned po revoluci a celý zájezd na tom byl stejně potom jsme se tam vypravili poprvé s tříletou vnučkou po 20 letech tentokrát All Inclusive opět průjem . Když jsme jedli po dvě třetiny pobytu dietku tak se mě manžel kterému nic nebylo smál mému prvnímu luxusu. Když jezdíme jen my dva tak se stravujeme sami ale s vnučkou jsme to chtěli mít top.. Ale jen jsme dosedli do Prahy už běžel.. Měli jste úžasný zážitek, krásné fotky já Ararat znám jenom z křížovek.

0 0
možnosti
PH

Bylo to fajn, nikomu se nic zásadního nepřihodilo a všichni jsme si "sáhli" nad 5.000 metrů.

1 0
možnosti
DK

Děkuji za krásný článek a viděli jste Noemovu archu? Turci nedají souhlas k výzkumu....a odborné kruhy tvrdí, že to není...prý by taková potoma musela být ještě 4 metry nad Ararat...ale byl byste první

0 0
možnosti
PH

Hledali jsme, ale bez výsledku

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,29
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik