Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Jak jsem už napsala jste správní dobrodruzi. Dívala jsem se na obrázky Gruzie v létě a hory to jsou krásné, vysoké. Překvapil mě jen čtyřhodinový let z Prahy. Včera jsem se vrátila z Mexika a už jsem přísahala že už s 12 h v letadle končím ;-).A jak píšete, člověk se setkává v cizině s ochotou, ale tady vás dokáže naštvat jedinec ještě než odjedete. Super čtení R^R^.

0 0
možnosti
PH

Děkuji. Mexiko mám v hledáčku už dlouho...

0 0
možnosti
VH

Nádherná cesta a zážitky,smekám.R^

0 0
možnosti
Foto

Tohle jsem se dnes ráno dočetl na DW a když vidím váš blog o Gruzii, nedalo mi to. Původně jsem se domníval, že se do politiky v Gruzii vměšuje ruský medvěd. Ovšem s tím nekoliduje informace, že se proti zákonu postavili proevropští demonstranti. Takže gruzínská (protiruská) vláda zavádí stejná opatření jako Putin? Co mají proti zahraničním subvencím pro gruzínská média? Vždyť jim podobné dokázaly už prosadit tolik dobrého po světě. Asi chtějí zachovat Gruzii takovou jakou jste poznal a vyfotil a sám se jim nedivím. Musel to být skvělý zážitek.

"Policie v Gruzii opět zasáhla proti protivládním protestům v hlavním městě Tbilisi. Stejně jako večer předtím záchranné složky použily slzný plyn a vodní dělo k vyčištění okolí parlamentu. Podle pozorovatelů se tam zpočátku pokojně shromáždilo až 15 000 proevropských demonstrantů. Podle zpráv v novinách „Georgia Today“ došlo znovu k zatýkání. Pozadím protestů je plánovaný zákon, který – podobně jako v Rusku – klasifikuje média a nevládní organizace, které dostávají peníze ze zahraničí, jako „zahraniční agenty“." Tolik zpráva Deutsche Welle.

0 2
možnosti
VF

U takového úžasného povídání běžte s politikou .......

2 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,29
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik