Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

No paráda...chystáme se tam v srpnu, a díky vám se už moc těším - vypadá to super týden 

0 0
možnosti
RP

Blog po dlouhé době opět pohladilR^R^ je z krásných míst mě známých. Naši mladí se minulý týden vrátili od Attersee, ideální počasí, tam nádherné feraty, jen tiše závidíme...v našem veku není ta odvaha vyjet ven a ty hory tak chybí...

0 0
možnosti
VH

Petře moooc pěkné, vč. fotek, karma. Před týdnem jsme se vrátili z Werfenwengu, dost dobré místo na dovolenou. Jen to, co jsme před 20ti lety vylezli se synkem -Seekarspitze, dnes je to pro mě Everest...ale vy jste fakt dobří...R^

0 0
možnosti

Do části Německa kolem Berchtesgadenu jsem se bohužel nedostala (už to nedohoním). Ale vím, že je to tam moc hezké. Zato v Rakousku kolem těch jezer jsem byla opakovaně. Je tam úžasně. Mám to tam ráda. Těch míst je ale víc.

Díky za krásný blog!

2 0
možnosti
Foto

Perfektní je plavba po jezeře, Königssee. lanovkou na Jener a dolu po svých. Jezero Hintersee, nejkrásnější jezero národního parku Berchtesgaden, kterému se říká Perla Alp .Podívat na Obersalzberg mimo i na ,místo, kde stávala usedlost Berghof , rezidence Adolfa Hitlera. Podívat se na Kehlstein Teehaus, ( Orlí hnízdo) Byl jsem tam vloni letos v penzionu Taubensee na jihovýchodě Bavorska v národním parku Berchtesgaden u obce Ramsau. Je tam nádherněR^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,29
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik