Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké a zajímavé putování i článek.. Ale mezi námi, jak to tak čtu, vy jste v Benátkách vlastně ani nebyl. Ta chvilka co jste tam strávili vám o nich neřekne vůbec nic. Já se těšil, jak jste se vypořádali s tím hausbótem na Canale Grande, mezi těmi všemi taxíky, loďobusy a gondolami, nebo v postranních kanálech, ale vy jste se tomu vyhnuli.

My máme Benátky rádi. Byl jsem tam po cestách po Itálii vícekrát a když to jde, vždy se tam zastavím. Samozřejmě, když jde člověk do míst, kde chce být "každý", musí počítat s davy. Ale nikdy to nebylo tak tragické jak popisujete, že by hrozilo ušlapání. A to jsme tam byli i přes sezónu. Samozřejmě, že při návštěvě Benátek je přímo "naprosto nutné", projet celý Grandkanál lodí. Stačí loďobusem za nevelký peníz. Raději si počkám "na další", abych byl první ve frontě a posadil se na přídi a mám hlavní tepnu Benátek s nádhernými paláci z první řady. :-)

Ale turistům se lze lehce vyhnout, když si zakoupíte mapu a jdete postranními uličkami. Absolutní bomba je rybí trh i s přilehlým normálním tržištěm...

Zprvu mne ten nápad s hausbótem nadchl, ale brzy mne to opustilo. Raději opět zaparkuju na Punta Sabbioni a svezu se "městskou dopravou.

0 0
možnosti

Zajímavá změna jak navštívit záliv.. mě od té doby co jsem měla mořskou nemoc na loď nikdo nedostane. Ty barevné fasády dělají fotku kouzelnouR^.

0 0
možnosti

Ta první noc byla trochu ostřejší, ale pak to už šlo. Mořskou nemoc jsem si také jednou střihnul, na jachtě a není to nic, po čem bych toužil.

1 0
možnosti

Jste dobrodruzi, takhle si troufnout bez zkušeností na loď :-)....pěkná reportáž R^

0 0
možnosti

Taky že nás první dny mrazilo, ale tahle loď se opravdu řídí snadno.

0 0
možnosti
Foto

Pěkný. Závist R^. Karma.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný cestopisný fotoblog. R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS