Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O41t65a 66K82i31n71c

19. 4. 2017 23:00

Řecko jsem si oblíbil před lety při první návštěvě Kréty. Od té doby v Řecku trávíme téměř všechny dovolené (snad s dvěma výjimkami - jednou jsme strávili dovolenou v Kalábrii a jednou jsme dělali velkou rekonstrukci bytu, takže ten rok jsme nejeli nikam). Ale do Řecka se vždy moc těším. A díky za zajímavý cestopis.

0 0
možnosti

Pěkný cestopis. Jen ty obavy ze Srbska nejsou moc na místě. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že je to celkem bezpečná země (pokud samozřejmě nespíte na místech kde je průšvich přímo cítit ve vzduchu, ale taková místa jsou i v cz). Na Balkáně mám špatné zkušenosti jen z Rumunska. Na západě nebylo snad noci, aby se mi někdo nepokoušel dostat na naftu a jednou se nějaký mladý kudrnáč pokoušel dostat se dovnitř. V horách a u moře byl už taky klid. Ale už bych to znovu neopakoval.;-D

0 0
možnosti

Souhlasím, dnes si nejsme jisti téměř nikde.

0 0
možnosti

T70o70m39á51š 58P56í11c68l

19. 4. 2017 15:38

Já si oblíbil Krétu. To, že je to ostrov, přispívá k pocitu, že jsem opravdu odjel někam úplně pryč. Zároveň ta řecká kostková architektura je tak odlišná, že má člověk pocit, že opravdu vyrazil kamsi za exotikou (aniž by musel vyrážet za takovou exotikou, o kterou by až tak moc nestál) :-)

1 0
možnosti

Krétu mám v plánu, jen toho času není tolik, co bych si přál....

0 0
možnosti

R^Řecko mám ráda. A nejraději městečko Parga.V

1 0
možnosti

Tohle je několik let stará vzpomínka. Když jsem plánoval návrat, vypukla ta vlna přistěhovalectví a navíc místní policie přitvrdila postup vůči karavanistům. Takže další návštěvu Řecka jsem odsunul.....

0 0
možnosti

Pěkně napsáno, Pelion jsme objeli loni. Měli jsme možná více štěstí, obešlo se to bez požáru. Jen ty strmé sjezdy k zastrčeným plážím byly docela o nervy. Už se těším na pokračování :-)

1 0
možnosti

Díky, druhé pokračování pověsím v pátek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,97
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik