Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Ještě kdyby tak byl k mání recept na liškový krém.... :-)

0 0
možnosti
PH

Když se dám tu a tam do vaření, tak improvizuji, takže recepty v hlavě nedržím. Ale až budou růst, ozvěte se a já něco uklohním 

0 0
možnosti
RP

R^ V pořadu byli majitelé velmi sympatičtí, určitě jim přál každý úspěch v podnikání. Rozumim Vám, také mám ráda ten duch vesnických hospod....

0 0
možnosti
PH

I já přeji majitelům mnoho úspěchů, můj blog byl pokusem o popis situace, jak mocný je mediální svět.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, je to prostě otázka názoru, mě se vývoj hospůdky pořád moc líbí...Určitá neformálnost se tam pořád nevytratila, a úroveň služby jde výš a výš.

Ale to jsou moje pocity, samosebou chápu, že ne úplně každému to sedlo.

0 0
možnosti
PH

Souhlasím. Každý to vnímá po svém.

1 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,97
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik