Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Tak jsem si opět pocestovala s Vámi... dívala jsem se na Google Earth to pobřeží Bretaně je úžasné.., jen ty kameny u Camaretu mě daly práci najít. Mě už Bretaň zaujala v knížce Marty Davouze - Dům v Bretani..ona už několik let žije v Erquy. Vaší paní by se jistě líbila, je to takové čtení pro ženy. Snad budu manžela přemlouvat na příští rok při výběru dovolené, naladil jste..:-) Ten domek mezi skalami je moc pěkný, jako ostatně všechny fotky i ta večeřeR^R^.

0 0
možnosti
PH

Bretaň je krásná, mohu jen doporučit. Chce to projet i vnitrozemí, aby byl dojem kompletní. Děkuji, že si dáváte tu práci a sledujete naši cestu.

0 0
možnosti
JR

J70a48r21a 80R43a27n62k

23. 10. 2016 19:29

:-)R^neni nad karavany! Myslim, ze jsem psala, ze otec mel ve Svycarsku Renault Pilot, chtela jsem ho prevezt do Kanady, ale potiz by byla s dily a tady ma kazdy treti z mych pratel bud jeste stary VW, nebo zdejsi Winnebaga - ruznych velikosti. Mate opet nadherne zaberyR^

0 0
možnosti
PH

Rád bych jednou projel karavanem i část Kanady. Ale to jsou hodně vzdálené plány. Jinak za oceánem jsou krásný káry, ale VW je klasika.

0 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 8,96
  • Průměrná čtenost 729x
Občasný cestovatel, který svými nápady"ničí" dovolené své rodině i přátelům. Moto je : I cesta je cíl".

Seznam rubrik